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お客様各位
新型コロナの影響でお客様には大変ご迷惑をおかけいたしております。
カリフォルニアの命令が解けましたら、随時営業を再開いたします。
コチラのホームページがSTAGE3になることが目安です。
恐れ入りますがもうしばらくお待ち下さい。
開店時期が決まりましたら、こちらのホームページやブログ、LINEのタイムラインなどで告知いたします。
◆新型コロナ禍での当店の取り組み
①スタッフの健康管理
勤務前、スタッフ同士での体調確認の徹底、体温を測り発熱のある
スタッフは勤務しないよう支持。
②サロン内の消毒
お客様毎や定期的に、特に触れる機会の多い箇所や器具を消毒いたします。(カードマシンのタッチパネル等)
③社会的距離の確保
他のお客様との距離を確保いたします。
待合でお待ちになりたくないお客様はパーキングでお待ちいただき、ご用意ができたらお電話いたします。
④手指消毒等の徹底
お客様毎に手指消毒ををします。スタッフは定期的にうがいをします。
⑤サロン内の換気
定期的にサロンの換気をいたします。
⑥スタッフはマスクを着用し大声で話しません。
◆お客様へのお願い
①マスクを着用ください
カラー施術やシャンプー時マスクが汚れることがございますが、ご了承ください。
②体調の申告のお願い
熱っぽさやだるさ、体調に少しでも異常がある場合、大変恐縮ではございますが、別日への予約変更をお願申し上げます。
③手指消毒のお願い
来店時とロングメニューなどでの滞在時、
何度かアルコールジェルによる消毒をお願いすることがありますのでご協力ください。
④大声を出さない
サロン内での安心感を上げるため大声を出さないようご協力ください。
⑤時間変更などのお願い
少しでも体調をくずしたスタッフは出勤をさせません。
万が一、スタッフが休みになった場合、大変申し訳ありませんが急遽、別日にご予約を変更をお願いさせていただく場合がございます。
Dear customer
We apologize for the inconvenience caused by the COVID-19 outbreak.
Once the California state order resolves, we will resume business at any time.
As a guideline, please refer to the following home page. We are looking for transition into STAGE3.
We will continue to announce through this website, blog, instagram, etc. when we have determine to re-open.
We appreciate your patience.
-Our approach in the salon-
① Staff Health Management
Before work, thoroughly check the physical condition and measure body temperature.
Any staff member not feeling well will not work.
② Disinfection in the Salon
Disinfect all equipment and area for every customers including the touch panel of card machine.
③ Secure Social Distance
We will keep a distance with other customers.
Customers who do not want to wait in the waiting area can wait in the car at the parking lot. We will call you when it's ready.
④ Thorough Hand Disinfection
Hand sterilization is done for each customer. Staff gargle on a regular basis.
⑤ Ventilation in the Salon
We will ventilate the salon regularly.
⑥ Staff will wear masks and keep voice low.
-Request to customers-
① Please wear a mask/face cover
Please note the mask may get dirty during color treatment and shampoo.
② Request for physical condition report
If you have a feve, dullness, or any physical abnormality, we request that you reschedule your appointment on another day.
③ Request for hand disinfection
When visiting the store and staying for long menus, please cooperate we may ask you to disinfect with alcohol gel several times.
④ Please keep your voice down
We ask not to shout or speak loud for security in the salon.
⑤ Request for changing the time
Stylist who feel any sort of sickness will not go to work. We apologize in that case we may ask you to change your appointment to different day.
Ability Hair / Umwelt